Alam

Tuesday, December 7, 2010

Epilogue Sorang Army Officer [ L.o.sE.r again]

Hoo.. Best nya jd pegawai skrg.. Xberpeluh cm time kadet dlu.. Chaya matahari pn xleh kna dh.. Almaklum la..Pegawai  Beb.. Gaya tu pnting.. Skrg time Khemah Tahunan utk kadet PALAPES UTM..
Aku dtauliahkan sbg pgawai muda oleh Raja Muda Perlis



1st day trening

Main duri semalu dgn timbang batu dgn kaki... pstu, dari pkul 9 pg bwk ke 4 ptg keja lena... ngooohhh..zzzZZzzz...ngoOoohh...zzzZZzz..

"Wei Lus, xkan yang ni ja keja kita.. Tiap pg tgk kadet bt PT (physical trening) ja, bsenang lenang kita cmni.. psni perut p depan la kita".. Aku bt muka ketat.. bleh dia bt bodo ja aku tnya td...cait..!!

2 3 minit lepas tu..

"Cuih..!! Pegawai buleh main duri semalu.." jerkah aku kt Atan..
"Lus.. cover wei.. Ang dok timbang batu bt penama 2..." aku tnya jamlus..

lepas mkn pakat lwn tdoq..
2nd day trening

"woi, arini kta main dart plak.. sapa L.o.S.E.r kta tendang pungkoq" aku chalenge bdk ni..
tap.. tap.. tap.. pakat dok baling dart.. "Lus, ang mmg L.o.S.E.r la.. tgn mengetaq nk baling pn"

Main Dart dgn Lena.. buleh dh RM58 + RM58 utk 2 ari..

No comments:

Post a Comment