Alam

Friday, December 3, 2010

I'm Not L.o.S.E.r Epilogue [New BoRn]

Salam w.b.t...


Aku sebenar nya dh lma nk bt blog ni... tp xtaw nk crita apa dlm blog aku... xkan nk crita pasai proses hidup aku tiap ari.. cait..klu lembo reti baca pn dia boring.. lpas bgn tdoq p mkn, pstu melabuq, pstu men game, pstu lena blik.. "boring.."(dgn nada bapok)

Baru2 ni aku dpt hobi baru.. M.E.N.G.A.I.L.. xpn bhsa skema dia memancing... Org kedah ckp mengai.. Bukan main syoq aku klu budak2 ni ajak p mengai..  Awai2 p mengai keja L.O.S.E.R sj.. Merata cerok tasik, sungai aku p.. Kail aku wat pada buluh ja.. merata tempat aku heret.. L.o.S.E.r btoi aku.. Umpan aku ikan xtempuh pn.. kot la nk kna bulu idung ikan ka..





Aku try laut plak.. Kt Marina Kuala Kedah.. Kali ni aku pakai boxkail bapak aku.. Tiap ari asyik2 ikan duri.. klu besaq xpa, ni besaq kuku jari ja..coit...!! Tp xpa, mengai kna sabaq.. klu ikut ati mau hawin (buang) ja boxkail aku dlm laut 2...

No comments:

Post a Comment